30 Temmuz 2012 Pazartesi

Bebe Şampuanı ile Yüz Yıkama


     Temizlenmiş bir cilt, güzelliğin hep ilk adımı olmuştur; çünkü mat bir cilt, ne kadar makyaj yaparsan yap, kendini gizleyemiyor.

     Sabah uyandığımda cildimi parlak ve canlı görmek, yüzümde direkt bir gülümsemeye neden oluyor. Onca arayışıma rağmen beni memnun edecek bir cilt temizleme ürünü bulamadım. Uzun süreli kullanımlarda, cildimdeki gözeneklerin büyümesine neden oluyordu. Bu durum da beni çok üzüyordu.

     Spreyli bir şişeye maden suyu ve biraz da bebe şampuanı ekleyerek, bu karışımı cildimin temizliğinde kullandım. Cildim çok parladı ve düzenli kullanım sonucunda gözeneklerimin tekrar eski haline geldiğini gördüm. Artık makyaj temizliğinde de, günlük cilt temizliğinde de sürekli hazır bulundurduğum bu karışımdan vazgeçmiyorum.

     Maden suyunun içerisindeki mineraller, cildimi besliyor, bebe şampuanı ise cildimi yıpratmadan arıtıyor.

0 yorum:

Yorum Gönder