1 Ağustos 2012 Çarşamba

Kefir Maskesi



    Deneyimlemiş olduğum ve sonuçları itibariyle beni tatmin eden bilgileri paylaşmayı çok seviyorum. Başka birisinin de deneyip, aynı heyecanla aldığı sonucu bana iletmesinden de ayrıca hoşlanıyorum.  Kendimizi iyi hissetmek için yapacağımız yegâne şeylerden biri de bu maskeler olsa gerek.

     Bize yetecek kadar, özellikle evde yapılmış kefiri yüzümüze, dekoltemize ve hatta ellerimize hafif masaj yaparak, aşağıdan yukarıya güzelce yediriyoruz. Göz çevresi de dâhil. Bunu fırçayla, pamukla falan değil, aksine ellerimizle hissederek sürüyoruz. 20 dk beklettikten sonra direkt duşa giriyoruz; çünkü yağlı bir içerik olduğu için kokusu biraz sıkıntı yaratabiliyor.

     Bu maskeyi duştan önce yapıyorum ve sonrasında yıkanıyorum.

     Aynaya baktığımda cildimin çok tazelendiğini ve parladığını görüyorum. Bir kere yapmış olmak dahi cilde bir can veriyor. Çevredekilerin hemen dikkatini çekiyor zaten. Hangi kremi kullandığımızı sorarız ya bıkmadan!

     Kurtarıcı maske diyorum ben buna. En sevdiklerimizi görmeden hemen önce,  kameralara kaydetmek istediğimiz anların hemen önünden yapılacak bir güzellik iksiri.

  
Daha ayrıntılı bilgi sahibi olabilmek için http://www.fiskosta.com/kefir-maskesi.html  
  
   Sivilcelerinize kesin çözüm

  Doğal yüz temizleme losyonu

0 yorum:

Yorum Gönder